Fermo

Firma Fermo działająca w sektorze zootechnicznym jest międzynarodowym dostawcą urządzeń i akcesoriów wyposażenia ferm drobiarskich. Marka posiada także doskonale zaopatrzony sklep internetowy z pełnym asortymentem dla hodowców drobiu.

Dla firmy Fermo zrealizowaliśmy projekty graficzne wraz z drukiem folderów oraz kalendarza trójdzielnego według wytycznych zawartych w Księdze Znaku w celu zachowania spójnej identyfikacji wizualnej marki.

Identyfikacja wizualna w nowoczesnym designie

Projekt koncepcyjny folderu jest częścią pełnej identyfikacji wizualnej marki, jednak tchnęliśmy w niego powiew świeżości i kilka nowych trendów graficznych.

Projekt graficzny w dobrym stylu

Dominująca kolorystyka folderu dla marki Fermo została zaczerpnięta z sygnetu logo. Wybraliśmy dwa kolory z trzech, aby sygnet nadal był wyraźny na tle treści. W ten sposób powstał ciekawy efekt wizualny nowoczesnego folderu.

Dbałość o czytelne rozmieszczenie treści, eksponowanie kategorii ikonografią oraz  ciekawe fotografie tworzą przejrzystą całość.

Wykonaliśmy również projekt lakieru UV wybiórczo dla uszlachetnienia druku. Dodatkowo wybraliśmy odpowiednią gramaturę papieru dla folderów oraz foliowanie, aby jeszcze bardziej podnieść ich jakość.

Kalendarze trójdzielne jako element marketingowej komunikacji

Kalendarz trójdzielny z ciekawą grafiką w brandowym designie marki pełni także rolę nośnika reklamy, która dociera do potencjalnego klienta w różnej formie. W tej realizacji dużą wagę przywiązaliśmy także do wysokiej jakości druku oraz wyboru gramatury papieru i uszlachetnień druku.