Oshesh

Oshesh jest marką działającą w gastronomii, specjalizującą się w wypieku pizzy według włoskiej receptury oraz przygotowaniu oryginalnego sushi.

Z marką Oshesh jesteśmy od początku jej istnienia. Zrealizowaliśmy dla naszego Klienta pełną identyfikację wizualną, rozpoczynając od logo po zaprojektowanie menu oraz support marki w social mediach.

Logo - fundament wizualny w marketingu

Wykonaliśmy kilka wariantów logo do wyboru. Klient zdecydował się na logo z sygnetem, który w sposób symboliczny prezentuje zakres działalności marki.

Prosta typografia tego logo kontrastuje z symbolicznym sygnetem, który nawiązuje do oferty restauracji Oshesh.

Kolor i pozorny kształt krewetki ukrywa kawałki pizzy, co w pełni komponuje się w całej identyfikacji wizualnej marki. Do brandu marki dopasowaliśmy do pastelowego sygnetu żywe odcienie zieleni, nadające identyfikacji wizualnej wyraźnego charakteru.

Social media - właściwa ścieżka komunikacji z odbiorcą w tej branży

Stworzyliśmy szatę graficzną dla oferty restauracji Oshesh w mediach społecznościowych. Jeszcze przed otwarciem restauracja miała doskonały support w sieci.

Identyfikacja wizualna, która pobudza apetyt.

Projektując identyfikację wizualną dla gastronomii zwracamy uwagę na przekaz, którego celem jest atrakcyjne pokazanie oferowanych produktów w taki sposób, by Klient czuł grafikę wszystkimi zmysłami.

Rola menu w identyfikacji wizualnej restauracji

Projekt menu jest jednocześnie folderem reklamującym markę Oshesh. Przejrzysty i stylowy design nawiązuje do włoskiego pochodzenia pizzy, a jednocześnie udało nam się przemycić w stylu japońską pedanterię w sztuce kulinarnej. Projekt przygotowaliśmy zarówno w wersji do druku, jak i do prezentacji w internecie.

O żesz jakie to dobre! – hasło, którego autorem jest nasza copywriterka nawiązuje do nazwy marki.

Zmieniony został zapis, zaś fonetycznie O żesz! oraz miejscowość Orzesz, w której działa marka Oshesh, są takie same. Wiemy, że hasło otrzymało wiele pozytywnych opinii wśród klientów pizzerii, co znaczy, że jest trafione w punkt.