Spis treści
- Wstęp
- Może zacznij od bloga, nim konkurencja zacznie deptać Ci po nogach.
- Jakie są zalety prowadzenia bloga?
- Pisać każdy może, jeden lepiej, drugi gorzej… ale jak się za to zabrać?
- Edukuj i angażuj czytelnika.
- Nazwij bloga po imieniu, byle nazwa wpadała w ucho i w pamięć.
- Obraz przyciąga jak magnes
- A czy wiesz, że nie musisz pisać sam bloga?
Wstęp
Skąd biorą się klienci w Twojej firmie? To oczywiście pytanie retoryczne, bo bez względu w jakiej branży
działasz, odpowiedzi będą podobne:
- z ulicy (restauracje, banki)
- z tradycyjnych form reklamy takiej jak: ulotki, banery, prasa, radio, TV
- z nagabywania ulicznego np:chodzący miś i ściągający ludzi do lokalu z głównego deptaka
- z darmowych próbek produktu
- z polecenia - jest to forma określana mianem marketingu szeptanego…
Może zacznij od bloga, nim konkurencja zacznie deptać Ci po nogach.
Blog nie zawsze będzie odpowiednią formą promocji marki, produktu, usług. W zależności od charakterystyki Twojego klienta może lepszą formą być inny kanał SM (YT, Tik-tok, instagram).
Jednak to kanały wymagające chociażby umiejętności posługiwania się kamerą i zamiłowania do publicznych wystąpień przed obiektywem. Nie każdy to lubi :)
Blog to ciekawa forma dziennika internetowego, który składa się z regularnie publikowanych wpisów tematycznych o różnym charakterze.
Mimo mijającej mody na blogi, które zostają niejako wyparte przez aplikacje typu Tik Tok, Instagram, Youtube, Facebook, warto je nadal prowadzić dla dobra komunikacji marketingowej w Twojej firmie.