420 Shop
Marka 420 Shop zajmuje się dostarczaniem sprzętu oraz nasion i akcesoriów niezbędnych do hodowli roślin.
Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej począwszy od logo oraz key visual po zaprojektowanie sklepu internetowego. Projektowanie identyfikacji wizualnej dla sklepu rozpoczęliśmy od przygotowania strategii marketingowej opartej o analizę rynku.
Fundamenty identyfikacji wizualnej
Wybierając kierunek stylu graficznego szukaliśmy prostych rozwiązań, które niosą za sobą jasny, klarowny komunikat. Sygnet symbolicznie komunikuje jakiej oferty w sklepie możemy się spodziewać, zaś prosta typografia jest czytelna, a zarazem ciekawa.
Wizytówki jako pierwszy element komunikacji marki.
Minimalizm oraz sygnet wpisany na powtarzającym się motywie to ciekawy styl graficzny, który zawarliśmy we wszystkich pozostałych materiałach drukowanych oraz projektach dla przestrzeni wirtualnej. Key visual jako motyw spaja wszystkie elementy identyfikacji wizualnej, co pozwala na wzorową komunikację marki z odbiorcą.
Key visual wpisany w projekt
Tak samo jak logo, key visual jest integralnym elementem identyfikacji wizualnej gwarantującym rozpoznawalność marki na rynku.
Sklep internetowy łatwo dostępny dla każdego.
Responsywny sklep internetowy został zaprojektowany i zaprogramowany od podstaw w oparciu o wytyczne klienta oraz pod kątem potrzeb osób kupujących w internecie. Proste zarządzanie sklepem, oparliśmy na prostym systemie CMS, dzięki temu nasz Klient może samodzielnie zmieniać content.
Funkcjonalność sklepu została zaprojektowana tak, aby każdy odwiedzający poruszał się po mapie tej witryny sprawnie i z łatwością mógł realizować zakupy.
Szata graficzna doskonale komunikuje asortyment sklepu, a jednocześnie sprawia, że projekt jest ciekawy i budzi zainteresowanie od pierwszej sekundy po wejściu na stronę sklepu internetowego.
Identyfikacja wizualna gwarantująca rozpoznawalność na rynku
Tworząc kompletną identyfikację wizualną dbamy o to, by zapadać w pamięci i wyróżniać się na tle konkurencji.