Asalee
Nowo wprowadzana na rynek marka kosmetyków Asalee wymagała identyfikacji wizualnej dla serii produktów.
Dla serii kosmetyków wykonaliśmy logo oraz projekty opakowań produktu.
Prototypowanie logo dla nowych produktów kosmetycznych
Wszystkie przygotowane przez nas propozycje logo nawiązywały do roślinnego i naturalnego pochodzenia składników używanych przy produkcji tych kosmetyków. Postawiliśmy na minimalizm i proste, techniczne linie. Sygnet komunikuje o roślinnym pochodzeniu składników kremów.
Minimalizm w identyfikacji wizualnej produktów kosmetycznych
Białe tło jest wyrazem czystości produktu, zaś zielone logo komunikuje jego naturalne pochodzenie. Minimalizm tych projektów nawiązuje do prostego składu kremu, którego receptura nie zawiera ukrytych dodatków. Taka przejrzystość projektów to wyraz nowoczesnych trendów w grafice.
Opakowania kosmetyków Asalee pomimo pozornej transparentności identyfikacji wizualnej wśród natłoku barw na sklepowych półkach w drogerii są bardziej widoczne i wyróżniają się na tle barwnej konkurencji.
Celem tej szaty graficznej opakowań było kontrastowanie z opakowaniami innych kosmetyków, co w tak wielkim kosmetycznym asortymencie jest niezwykle trudnym zadaniem.