Chirurgia Plastyczna
Dr Szychta
Marka Chirurgia Plastyczna dr Szychta należąca do światowej sławy profesora specjalizującego się w chirurgii plastycznej działa w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych, dlatego realizacja zadań wymagała od naszego zespołu znajomości nie tylko europejskich trendów, ale także tych dominujących za oceanem.
Współpraca z marką Chirurgia Plastyczna dr Szychta była dla nas możliwością rozwoju branżowego, ale też poprzez poznanie szerokiego wachlarza zagadnień z nią związanych, zaczerpnęliśmy medycznej wiedzy o człowieku. Podczas pracy nad koncepcją identyfikacji wizualnej naszego Klienta zrodziła się lawina różnych pomysłów na stworzenie brandu dla branży medycznej, przez co jesteśmy pewni, że możemy obsłużyć unikalnymi projektami jeszcze kilka dużych klinik, szpitali i Poradni specjalistycznych.
Sztuka tworzenia logo
Logo jest graficznym znakiem opisującym markę, a jednocześnie powinno komunikować branżę, w której ona działa. Przy opracowywaniu koncepcji logo warto mieć też na uwadze osobowość targetu, z którym Klient będzie nawiązywać relacje w biznesie. W tym przypadku targetem naszego Klienta są głównie kobiety szukające pomocy w pozbywaniu się wszelkiego rodzaju defektów urody oraz kompleksów z nimi związanych.
Zamysł koncepcyjny oparty na motywie i przesłaniu baśni “Brzydkie kaczątko”.
Stworzone przez nas logo jest swego rodzaju wymowną obietnicą. Symbolizuje przemianę, metamorfozę, jakiej można doświadczyć za pomocą chirurgii plastycznej. W linii sygnetu zawarliśmy kształt łabędzia oraz inicjału S od nazwiska Szychta. Postawiliśmy na kobiecą delikatność i lekkość formy, która jednocześnie nosi znamiona surowości, a w odbiorze staje się ciepła.
Doznanie piękna
Praca nad identyfikacją wizualną dla Chirurgii Plastycznej dr Szychta ukierunkowana była na umiłowanie piękna ludzkiego ciała oraz komunikację możliwości współczesnej medycyny w tym zakresie. Zarówno elementy graficzne, typografia jak i zastosowane obrazy miały od początku do końca być proste czyste i piękne.
Kobiecy charakter identyfikacji wizualnej.
Pattern użyty w identyfikacji wizualnej skierowanej do kobiet wymagał zastosowania nietuzinkowych ozdobników graficznych, zaś elementy reklamy drukowanej zostały wzbogacone o złocenia.
Stworzyliśmy portal o chirurgii plastycznej, który w zamyśle miał być witryną powszechnie przybliżającą Pacjenta do zabiegów z zakresu chirurgii plastycznej i kosmetologii.
Nasz copywriter opracował treści dotyczące nie tylko różnorodnych zabiegów, ale także w porozumieniu z archeologiem UJ w Krakowie przygotował obszerne treści dotyczące ciekawostek historii chirurgii plastycznej jeszcze z czasów starożytnych cywilizacji.
Projekt strony responsywnej, dopasowującej się do każdej wielkości monitora
Portal uzbrojony został także w system sklepowy i bloga. Strona powstała w kilku wersjach językowych, co pozwala na dotarcie do kobiet na całym świecie.