Energia na
wyciągnięcie ręki
Dla naszego Klienta – Poradni Wielospecjalistycznych Atomed w Chorzowie opracowaliśmy strategię kampanii reklamowej promującą nową usługę wdrożoną do oferty.
Realizację rozpoczęliśmy od opracowania storyboardu wraz z hasłem kampanii. Kolejnym krokiem było przygotowanie projektów i dopasowanie ich do promocji w przestrzeni publicznej.
Energia na wyciągnięcie ręki.
Pomysłem na koncept całej akcji promocyjnej było skojarzenie podania kroplówki regeneracyjnej z Pit Stopem w Formule 1, co spowodowało lawinę wizji całego zespołu kreatywnego zaangażowanego w projekt.
Nasz copywriter nadał tytuł tej kampanii, który stał się jednocześnie hasłem promującym akcję.
Perspektywa naszego rysownika.
Ilustracja przedstawia medyczny Pit Stop zatrzymaj się na chwilę, naładuj baterie (w znaczeniu zregeneruj organizm) i ruszaj! Wszystko dzieje się w wielkim mieście, stąd też wzięło się w rysunku tło z drapaczami chmur.
Marka w przestrzeni publicznej
Wdrożenie kampani promującej kroplówki regeneracyjne wymagało dostosowania projektu na różne nośniki reklamowe, znajdujące się w przestrzeni publicznej oraz w świecie wirtualnym. Wymagało to dopasowania rozmiaru projektu.
Droga projektu od ilustratora do grafika.
Po wykonaniu szkicu, a następnie ilustracji wektorowej przez profesjonalnego ilustratora praca została przekazana w ręce grafika, który dopełnił projekt infografikami, treścią oraz nadał mu wielkomiejskiego designu.
Całość nabrała unikalnego charakteru, by w pełni oddać przekaz kampanii promującej kroplówki regeneracyjne.
Przekaz infograficzny z charakterem
Oczekiwania naszego Klienta względem całej kampanii były także ukierunkowane na zachowanie odpowiedniego poziomu komunikacji z odbiorcą, gdzie najważniejszą rolę odgrywa szybki i łatwy dostęp do przekazu. Zadbaliśmy o to, aby płaszczyzna wizualna była adekwatnie komunikatywna i jednocześnie wyróżniała się na tle innych marek. Stworzyliśmy proste infografiki, idealnie obrazujące umieszczone obok treści opisowe.
Ta realizacja wymagała od nas zaangażowania całego zespołu kreatywnego od copywritera, poprzez rysownika, po grafików.
Dowiedliśmy, że zgranie w zespole Goodpixa pozwala realizować nawet najbardziej wymagające koncepcje kampanii reklamowych i promocyjnych.
Kampanię z naszym projektem można podziwiać w przestrzeni publicznej śląskiej aglomeracji, a także w social mediach na kanałach Poradni Atomed.