Hirek Wrona
Hieronim “Hirek” Wrona to jeden z najpopularniejszych polskich dziennikarzy radiowych i telewizyjnych, a jednocześnie słynny producent i reżyser wydarzeń artystycznych oraz koncertów, a także założyciel wytwórni muzycznej.
Naszym zadaniem było stworzenie strategii komunikacji wizualnej oraz zaprojektowanie atrakcyjnej prezentacji multimedialnej na mistrzostwa w piłce nożnej Euro 2012.
Projektowanie ciekawej prezentacji multimedialnej na czas jednej z największych piłkarskich imprez w zakresie oferty “Telewizja muzyczna na żywo” rozpoczęliśmy od analizy potrzeb odbiorcy tejże prezentacji.
Postawiliśmy na prostą okładkę oraz minimalizm fotografii portretowej, która przedstawiałam samych twórców Hirka Wronę i Marka Sierockiego. Z myślą o odbiorcach zadbaliśmy o zastosowanie najnowszych technologii w dziedzinie web designu.
Strategia komunikacji wizualnej oraz projekt prezentacji multimedialnej z założenia miały być przede wszystkim proste, czytelne oraz zachęcające do skorzystania z usług Hirka Wrony i Marka Sierockiego.
Treści zostały wyeksponowane na białym tle, natomiast uboga grafika dopełnia tylko całej stylizacji. Spójnym elementem jest pojawiający się w grafice motyw.
Siłą prezentacji multimedialnej jest przejrzysty design z użyciem mocnych podstawowych kolorów.
Przeciwieństwem mocnego fioletu są czarno białe fotografie, które mocno kontrastują z całością graficzną. Zaawansowany retusz zdjęć oraz żywy i dynamiczny design przyciągają uwagę i sprawiają że prezentacja jest ciekawa dla odbiorcy.
Indywidualny projekt infografik
Na potrzeby tej prezentacji multimedialnej stworzyliśmy projekt infografik, które podkreślają charakter całego projektu, a jednocześnie stanowią jasne i zrozumiałe komunikaty dla odbiorcy. Każdy symbol graficzny kieruje odbiorcę na odpowiednie treści, które go interesują, co ułatwia oglądanie prezentacji multimedialnej, a zarazem przyspiesza wyszukiwanie konkretnych informacji.
Prezentacja multimedialna była pierwszym krokiem realizowanego projektu, który należało uzupełnić o foldery, ulotki i inne elementy identyfikacji wizualnej.
W oparciu o prezentację stworzyliśmy key visual do kampanii sezonowej prezentowanej w ramach Mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012. Powstał także projekt logo oraz spójna infografika.