Madame Butterfly
Dla marki nowej linii kosmetyków Madame Butterfly stworzyliśmy projekty identyfikacji wizualnej opakowań. Kobiety, dla których przeznaczone są kosmetyki produkowane przez naszego klienta, są niezwykle wymagającym targetem, poprzez zamiłowanie do estetyki i artyzmu. Realizacja projektów opakowań, etykiet oraz key visuala wymagała kobiecego spojrzenia na projektowanie.
Elegancja, a zarazem szlachetność motywów w przejrzystym i atrakcyjnym układzie to cel jaki obraliśmy w czasie przystąpienia do projektowania dla marki Madame Butterfly.
Kobiece motywy na opakowaniu kosmetyków
Postawiliśmy na typowe motywy związane z naturą, które jednocześnie idealnie harmonizują zarówno z nazwą marki, jak i naturalnymi składnikami kosmetyków.
Kolorystyka i typografia dostosowane do kobiecej natury.
Delikatne pastele z kolorami ziemi to połączenie, które trafia do delikatnej natury kobiet i niesie za sobą pozytywną energię i harmonię. Typografia, jaką obraliśmy jest minimalistyczna i prosta przeciwnie do artyzmu typografii logo.
Spójna identyfikacja wizualna opakowań i etykiet jest fundamentem marketingu trafiającego na sklepowe półki.
Produkty trafiające do drogerii nie tylko muszą wyróżniać się, ale też przyciągać wzrok. Nic tak nie kusi kobiet, jak to co rezonuje z ich osobowością i naturą.