Magnat
Marka Magnat jest producentem środków czystości i produktów kosmetycznych. Do tej pory opakowania wszystkich linii jej produktów miały indywidualną i chaotyczną identyfikację wizualną.
Przywrócenie spójności identyfikacji wizualnej wszystkim projektom opakowań i etykiet stało się podstawą rebrandingu, który został wykonany etapami. Każdy element identyfikacji wizualnej otrzymał wspólny motyw i typografię, zaś rozróżnieniem serii produktowych była kolorystyka.
Pierwszym krokiem było zbudowanie nowego key visual dla marki oraz uporządkowanie identyfikacji wizualnej marki Magnat.
Odświeżenie identyfikacji wizualnej nadało odpowiedniego dla marki charakteru, a co za tym idzie postawiliśmy na nowoczesną komunikację marki. Projekty opakowań otrzymały wspólny key visual, typografię i nadaliśmy znaczenia kolorystyce zgodnie z charakterem serii produktowych.
Nowy wizerunek marki w internecie
Postawiliśmy na przejrzysty i minimalistyczny projekt strony internetowej nawiązujący całkowicie wszystkich elementów identyfikacji wizualnej marki.
Kreacja nowego odświeżonego wizerunku marki wymagała również zaprojektowania wszystkich elementów identyfikacji wizualnej.
Komunikacja marketingowa marki i produktu uzyskała nie tylko spójność i estetyczny odbiór wizualny, ale również mocno zaczęła wyróżniać się na tle konkurencji. W efekcie otrzymaliśmy ciekawą, mocno zaakcentowaną identyfikację wizualną.
Spójna identyfikacja wizualna linii kosmetyków na fotografii produktowej
Wykonaliśmy sesję zdjęciową nowej serii produktów do czyszczenia i prania. Postprodukcja obejmowała dostosowanie efektu końcowego do klimatu identyfikacji wizualnej.