Magnat

Marka Magnat jest producentem środków czystości i produktów kosmetycznych. Do tej pory opakowania wszystkich linii jej produktów miały indywidualną i chaotyczną identyfikację wizualną.

Przywrócenie spójności identyfikacji wizualnej wszystkim projektom opakowań i etykiet stało się podstawą rebrandingu, który został wykonany etapami. Każdy element identyfikacji wizualnej otrzymał wspólny motyw i typografię, zaś rozróżnieniem serii produktowych była kolorystyka.

Pierwszym krokiem było zbudowanie nowego key visual dla marki oraz uporządkowanie identyfikacji wizualnej marki Magnat.

Odświeżenie identyfikacji wizualnej nadało odpowiedniego dla marki charakteru, a co za tym idzie postawiliśmy na nowoczesną komunikację marki. Projekty opakowań otrzymały wspólny key visual, typografię i nadaliśmy znaczenia kolorystyce zgodnie z charakterem serii produktowych.

Nowy wizerunek marki w internecie

Postawiliśmy na przejrzysty i minimalistyczny projekt strony internetowej nawiązujący całkowicie wszystkich elementów identyfikacji wizualnej marki.

Kreacja nowego odświeżonego wizerunku marki wymagała również zaprojektowania wszystkich elementów identyfikacji wizualnej.

Komunikacja marketingowa marki i produktu uzyskała nie tylko spójność i estetyczny odbiór wizualny, ale również mocno zaczęła wyróżniać się  na tle konkurencji. W efekcie otrzymaliśmy ciekawą, mocno zaakcentowaną identyfikację wizualną.

Spójna identyfikacja wizualna linii kosmetyków na fotografii produktowej

Wykonaliśmy sesję zdjęciową nowej serii produktów do czyszczenia i prania. Postprodukcja obejmowała dostosowanie efektu końcowego do klimatu identyfikacji wizualnej.