Revofund
Firma Revofund z sektora finansowania przedsiębiorstw zajmuje się selekcją projektów i przedsiębiorców dając im możliwość kontaktu z ekspertami finansowymi oraz prawnymi, publikuje projekty i udostępnia sieć inwestorów.
Naszym zadaniem było przygotowanie oferty rebrandingu oraz wykonanie projektów podnoszących jakość identyfikacji wizualnej od logo poprzez wszelkiego rodzaju materiały drukowane, oznaczenie wewnętrzne, oznakowanie floty, aż do elementów identyfikacji wizualnej dla komunikacji internetowej.
Oferta rebrandingu i wdrożenie dla tego Klienta wymagała od naszego zespołu wielopoziomowej analizy wizerunkowej.
Postawiliśmy na prosty, minimalistyczny rebranding tej identyfikacji wizualnej. Subtelne linie graficzne stanowią element identyfikacji marki, a jednocześnie nie zaburzają harmonii całego projektu, pozostawiając go przejrzystym i prostym.
Zebraliśmy wszystkie detale identyfikacji marki w taki sposób, by budować jego pozytywny wizerunek rozpoznawalny w branży.
Wszystkie zaprojektowane elementy mają spójną koncepcję, co określa rebranding firmy Revofund. Detale przyjęły minimalistyczną formę. Konsekwentnie przygotowaliśmy przejrzysty projekt rebrandingu dla każdego elementu identyfikacji wizualnej.
Wizualny pattern
Wybraliśmy charakterystyczny, subtelny wzór, który harmonizuje z prostotą całego rebrandingu oraz koncepcją tej identyfikacji wizualnej. Pozornie nie ma on znaczenia, ale jest doskonałym symbolem.
Jaką symbolikę obraliśmy tworząc Key Visual?
Pattern tego projektu przypomina poziomice na mapie i może symbolizować góry, które musi pokonać każdy przedsiębiorca przed osiągnięciem sukcesu, jakie zapewnia mu wsparcie naszego Klienta – firmy Revofund.
Sukces rebrandingu początkiem sukcesu marki.
Projekt rebrandingu oraz gra mocnych kolorów z delikatną linią graficzną nadaje elegancji materiałom poligraficznym, oznakowaniu floty oraz wizerunkowi w internecie.
Uniwersalny Key Visual
Mimo, iż stworzony przez nas Key Visual dla marki Revofund jest minimalistycznym i delikatnym motywem to doskonale sprawdza się na wszystkich elementach identyfikacji wizualnej marki. Każda linia jest powtarzalnym wzorem, dzięki czemu możemy tworzyć motywy graficzne na większych i mniejszych elementach takich jak wizytówki, foldery, gadżety czy duże stoiska firmowe, ścianki, banery wielkoformatowe.
Identyfikacja wizualna wyróżniająca się w przestrzeni publicznej
Flota firmowa jest nośnikiem reklamy dosyć szybko przemieszczającym się w przestrzeni publicznej, a co za tym idzie musi przyciągać wzrok.
Harmonia graficzna w komunikacji marketingu
Indywidualna ikonografia w połączeniu z prostą typografią i linearnym Key Visualem, na kolorystycznie mocnym tle dają niespotykany efekt w odbiorze marketingowym całości identyfikacji wizualnej. Cele strategii komunikacji marki zostały osiągnięte w efekcie końcowym naszej realizacji.