Virtual Technologies IT
Virtual Technologies to polska marka z branży IT dostarczająca szereg rozwiązań informatycznych tworzonych na potrzeby rynku.
Dla Virtual Technologies przygotowaliśmy ulepszoną strategię oraz wykonaliśmy rebranding, dostosowująć wizerunek firmy do najnowszych trendów marketingowych.
Powstała nowoczesna kreacja graficzna oraz czytelne materiały poligraficzne.
Zmiana wizerunku firmy łączy przejrzystość z efektywnym wyglądem. Cała identyfikacja wizualna jest spójna i wyróżnia markę Virtual Technologies IT na tle konkurencji.
Pierwszy krok do rebrandingu
Rebranding rozpoczęliśmy od uproszczenia formy komunikacji z aktualnym oraz potencjalnym Klientem, tworząc proste i interesujące komunikaty o usługach świadczonych przez Virtual Technologies IT.
Motyw przewodni w identyfikacji wizualnej
Postanowiliśmy stworzyć charakterystyczny motyw przewodni, nawiązujący do branży technologicznej, będący znakiem rozpoznawczym i wyróżniającym firmę Virtual Technologies IT. Zredukowane zostały zbędne elementy graficzne na rzecz minimalistycznej przejrzystości. Treści będące esencją konkretnych informacji przedstawiliśmy za pomocą przemyślanej ikonografiki.
Nowoczesne rozwiązania, prosty i przejrzysty rebranding budujący profesjonalny wizerunek marki.
Zmiana wizerunku firmy technologicznej objęła korektę aktualnych kolorów oraz opracowanie nowej palety kolorów dopełniających. Mocno wyeksponowaliśmy motyw przewodni, konsekwentnie powielany na wszystkich elementach identyfikacji wizualnej firmy Virtual Technologies IT.
Komunikacja w przestrzeni publicznej dla branży IT
Zmiany w identyfikacji wizualnej dostrzegalne są również w przestrzeni publicznej oraz oznakowaniu zewnętrznym i wewnętrznym firmy.
Detale w komunikacji marketingowej mają znaczenie
Nie tylko lifting logo, czy nowy key visual dopełniły dzieła w tym procesie rebrandingu. Zmieniony został każdy element identyfikacji wizualnej od wizytówek po przestrzeń wirtualną, w której marka oferująca rozwiązania dla branży IT musi prezentować się najlepiej.