Employer branding
O zmianach po ludzku
Materiały poligraficzne dla marki
Jet Reports – Jet Global
Klient
Jet Reports – Jet Global
Branża
Sprawozdania finansowe, analiza biznesowa, budżetowanie.
Czas realizacji
8 miesięcy
Rok realizacji
2019
Zadanie
Dla Klienta z branży raportowania finansowego i analiz biznesowych marki Jet Reports – wykonaliśmy pełny employer branding. Tym niemniej powstała kompleksowa spójna identyfikacja wizualna, która wyróżnia.
Wyrażamy wyjątkowość marki
Employer branding musi celnie trafiać do odbiorców naszego Klienta. Dlatego w procesie projektowania graficznego musieliśmy odszukać właściwego klucza dla targetu marki Jet Reports. Przez precyzyjną analizę wizerunkową i badanie oczekiwań targetu powstała koncepcja kompleksowej identyfikacji wizualnej, która ukazuje wyjątkowość marki i jednocześnie przyciąga wzrok.
Employer branding marki Jet Reports
Trudny język branży analiz finansowych i raportowania ubraliśmy w czytelne obrazy. Wykonaliśmy infografiki i ilustracje, które z pewnością zachęcają odbiorcę do zagłębienia się w przekaz, jaki niesie marka Jet Reports. Odtąd Szata graficzna wzbogacona ilustracjami stała się o wiele ciekawsza.


Spójny employer branding daje moc
Spójna marka ma moc przyciągania nie tylko klientów, ale także rzetelnych, wykwalifikowanych pracowników, czy też silnych partnerów biznesowych.Chociaż zadanie z pewnością nie było łatwe, udało nam się uzyskać założone cele projektowe z pomocą całego zespołu oraz dzięki bardzo dobrej współpracy z klientem.

Wyróżnij się albo zgiń
Odtąd spójny wizerunek marki Jet Global / Jet Reports jest kluczem do szerokiej rozpoznawalności firmy na rynku. Z pewnością tylko przemyślany employer branding pozwala na wyróżnienie się na tle konkurencji, tym niemniej zespół Goodpixa postawił w przypadku tej realizacji na mocne akcenty graficzne.



Wyjątkowa marka
Każda marka może być wyjątkowa, wymaga tylko precyzyjnej analizy rynku przed przystąpieniem do opracowywania koncepcji. Zaprezentowaliśmy Klientowi pomysł zawierający historię ilustrowaną z infografiką i przekuliśmy go w realizację pełnej identyfikacji wizualnej.

Employer branding to proces
Employer branding – czyli działania firmy mające za zadanie zbudowanie wizerunku marki jako “pracodawcy z wyboru” – jest, podobnie jak budowa domu, procesem wymagającym czasu, specjalistów i wielu kalkulacji. Do takich realizacji przygotowujemy się rzetelnie. Rozpoczynamy analizą branży, zapoznajemy się z tym, co pokazuje konkurencja naszego Klienta i staramy się nadać identyfikacji taki kierunek, by ją wyprzedzić. Przy odpowiednim wysiłku osiągamy sukces!
Podsumowanie
Zaprojektowaliśmy szereg materiałów reklamowych zarówno drukowanych, jak i w formie cyfrowej, dbając o to, co w promowaniu marki najważniejsze – o spójny wizerunek i wyjątkowość marki. Udało nam się osiągnąć wszystkie założenia projektowe w uzgodnionym terminie, mimo trudnych elementów całej realizacji, jakimi są indywidualne infografiki i ilustracje.
Zakres prac
- Analiza wizerunkowa
- Employer branding marki
- Identyfikacja wizualna
- System broszur reklamowych
- Ulotka składana 4 x A4
- Ulotki reklamowe
- Wizytówki imienne
- Projekty poligraficzne
- Ilustracje
- Infografiki
- Przygotowanie do druku DTP
- Wdrożenie