Fotografia PackShot
Angażujący proces
Minimalistyczny logotyp
Projekt logotypu oraz fotografia packshot produktowa dla marki
ELZAB S.A.
Klient
ELZAB S.A.
Branża
Producent elektroniki
Czas realizacji
5 miesięcy
Rok realizacji
2018
Zadanie
Dla czołowego producenta kas fiskalnych marki Elzab wykonaliśmy identyfikację wizualną, odświeżyliśmy logo oraz wykonaliśmy projekty materiałów reklamowych wraz z fotografią PackShot czyli fotografią produktową. Naszym zadaniem było tchnąć modernistycznego ducha w wizerunek naszego Klienta oraz dopasować design do najnowszych trendów w identyfikacji wizualnej.
Fotografia PackShot, czyli fotografia produktowa
Prace projektowe rozpoczęliśmy od poznania historii marki, a przed przystąpieniem do realizacji poznaliśmy linię produkcyjną oraz flagowe produkty marki Elzab. Żywy kontakt z marką był dla nas inspiracją do dalszej pracy. Pierwszym etapem realizacji była reklamowa fotografia packshot – czyli sesja zdjęciowa produktowa. Wysokiej jakości prezentacja produktu prowadzi do efektywnego pozyskania klienta, dlatego tak ważna jest fotografia packshot w reklamie.

Lifting logo
Pracę rozpoczęliśmy od liftingu dotychczasowego logo marki Elzab. Skupiliśmy się na detalach, ponieważ szczegóły mają ogromne znaczenie w designie każdego logotypu. Poprawiliśmy kerning. Logo zostało oparte na zasadzie złotego podziału, dzięki temu udało nam się polepszyć czytelność całego znaku.

Eksplorowanie logo, kontynuacja
Dla ekipy reprezentującej firmę Elzab w sporcie zaprojektowaliśmy także nowe logo o spójnej typografii z głównym logotypem Elzab, aby bez trudu można było identyfikować drużynę z marką o ugruntowanej pozycji na rynku.





Dbałość o spójność
Po wielu analizach zdecydowaliśmy ostatecznie o zachowaniu oryginalnego charakteru znaku, aby utrwalić spójny i tradycyjny charakter marki.



Słowem oraz obrazem
Jak wszystko w świecie, także branding jest formą wymagającą dopasowywania się do nowych, zmieniających się nieustannie trendów w identyfikacji wizualnej. Dla naszego Klienta utrzymanie nowoczesnego designu jest bardzo ważne, dlatego także wybraliśmy nowoczesną typografię dla marki Elzab.

Więcej niż słowo
Postawiliśmy na prosty, techniczny design oraz bezszeryfową typografię. Po kilku próbach podstawienia różnego rodzaju czcionek do projektu zdecydowaliśmy się zastosować font Avenir. To właśnie Avenir najbardziej pasował do całej kompozycji.
Linia wizualna
Dzięki bardzo przejrzystej typografii oraz rezygnacji z dodatkowego patternu, uzyskaliśmy czytelną i prostą w odbiorze identyfikację wizualną, doskonale nawiązującą do rysunku technicznego, a co za tym idzie komunikującą zaawansowanie technologiczne linii produktowej naszego Klienta.

Podsumowanie
Dopracowane przez naszych grafików logo możesz zobaczyć przy okazji zakupów w dużych, średnich oraz małych sklepach. Właśnie prostota i dbałość o detale do której dążyliśmy, sprawdza się na wyświetlaczach każdej kasy fiskalnej marki Elzab. Jest czytelne i łatwe do zapamiętania, a co za tym idzie idealnie spełnia swoją rolę w brandingu.
Zakres prac
- Analiza wizerunkowa
- Strategia
- Lifting logo
- Projekt logo
- Sesja zdjęciowa produktowa
- Fotografia packshot
- Identyfikacja wizualna
- Księga znaku
- Księga identyfikacji wizualnej
- Makiety okładek
- Wizualizacje
- Kalendarz Trójdzielny
- Wdrożenie