Projekt logo dla marki
MAZDA MIRAI MOTORS
Klient
Mazda Mirai Motors
Branża
Nowe technologie, motoryzacja
Czas realizacji
4 miesiące
Rok realizacji
2019
Zadanie
Wykonaliśmy projekty graficzne dla znanej marki – Mazda Mirai Motors. Zlecenie polegało na stworzeniu logo wraz z księgą znaku, odpowiednio dopasowanego do strategii marki, a zarazem bardzo wymownego znaku graficznego prezentującego klasę i prestiż Klienta.

Zachowany kapitał wizualny
Logo marki Mazda Mirai Motors ściśle nawiązuje do pochodzenia, historii i wypracowanego kapitału wizerunkowego. Logo w dwóch podstawowych kolorach B&W oraz minimalistycznej stylistyce podkreśla nowoczesny design oraz ukierunkowuje odbiorcę na aspiracje firmy Mazda Mirai Motors.

Znaczenie logo
W projekcie graficznym logo zawarliśmy nazwę Mirai zapisaną za pomocą japońskich znaków. Prosty i elegancki styl koncepcji tego projektu jednoznacznie nawiązuje do obranej przez markę strategii.


Prestiż i elegancja
Zestawienie czerni i bieli w projekcie tego logo podkreśla bardzo mocno prestiż i elegancję, która dominuje w strategiach tego koncernu motoryzacyjnego. Minimalizm i prostota projektu nadążają całkowicie za ogólnoświatowym designem.


Podsumowanie
Zaprojektowanie logo dla tak znanej marki jak Mazda Mirai Motors było nie lada wyzwaniem, ponieważ powinno całkowicie nadążać za spójnym wizerunkiem znanej na całym świecie identyfikacji wizualnej japońskiego koncernu. MIRAI – to w języku japońskim dosłownie oznacza “przyszłość”, dlatego z entuzjazmem zaprojektowaliśmy przyszłościowe logo.
Zakres prac
- Analiza wizerunkowa
- Strategia
- lifting logo
- Identyfikacja wizualna
- Księga znaku
- Księga identyfikacji wizualnej
- Makiety strony
- Wizualizacje
- Wdrożenie