Key Visual
Fast. Accurate. Anywhere.
Stworzenie uporządkowanego systemu key visuala dla marki
Data Courage – Jet Global

Klient
Data Courage – Jet Global
Branża
Raportowanie i analiza
Czas realizacji
3 lata
Rok realizacji
2017/2018/2019
Zadanie
Stworzyliśmy kompleksowo key visual oraz projekt identyfikacji wizualnej dla naszego Klienta, firmy Data Courage należącej do grupy Jet Global, zajmującej się szerokim zakresem analiz biznesowych i raportowaniem.
Prototypownie rozwiązań key visual
Nie od razu Kraków zbudowano! Zanim przystąpiliśmy do prac projektowych nasz zespół wykonał szereg analiz i przeprowadził rozmowy z Klientem. Zbadaliśmy zachowania i potrzeby odbiorców, aby zapoznać się bliżej z targetem tej marki. Zaprezentowane wstępne koncepcje logo wraz z opisem znaczeniowym, a także pomysł stworzenia spójnego i przemyślanego key visuala oraz identyfikacji wizualnej, której logo było częścią integralną, zaowocowało podjęciem długoterminowej, stałej współpracy z firmą Data Courage.







Więcej niż logo
W założeniach projekt logo miał podkreślić nowoczesny charakter firmy Data Courage. Zależało nam również na jasnym i prostym przekazie, zrozumiałym bez względu na narodowość odbiorcy. Stworzyliśmy sygnet oparty na bazie sześciokąta foremnego nawiązujący do pnących się słupków (zysków). Jednocześnie forma logo nawiązuje do architektury wielkich światowych metropolii, w których firma Data Courage działa od wielu lat.



Nowe oblicze marki
Rozpoczynając od projektu logo opracowaliśmy spójny, minimalistyczny key visual o nowoczesnym designie, której celem jest budowanie pozytywnego, a zarazem profesjonalnego wrażenia. Postawiliśmy na ponadczasowe trendy, które mimo upływu lat nie będą wymagały radykalnych zmian.





Komunikacja marki – key visual
Naszemu klientowi zależy na zachowaniu odpowiedniego poziomu komunikacji z odbiorcą, gdzie najważniejszą rolę odgrywa szybki i łatwy dostęp do danych. Dlatego właśnie zadbaliśmy, aby płaszczyzna wizualna była adekwatnie komunikatywna, a jednocześnie wyróżniała firmę na tle innych marek.
Marka pełna życia
Podczas tworzenia identyfikacji wizualnej firmy Data Courage powstał system layoutów komunikacyjnych czyli key visual. Ich układ oraz styl ewoluują dynamicznie w zależności od zmieniających się potrzeb.


Przywiązanie do szczegółu
Detale w identyfikacji wizualnej są równie ważne, co ogólny key visual, ponieważ wyróżniają naszego klienta, sprawiają, że jest on bliższy targetowi i otwarty na pozyskiwanie nowych odbiorców. Zadbaliśmy o wszystkie dodatki, bez których współczesny biznes nie może komunikować się poprawnie z odbiorcą.



Emanacja marki na światowy rynek
Nasz Klient działa na terenie ponad 30 krajów świata. Przygotowanie key visuala wymagało od nas nastawienia na światowe trendy oraz przejrzystą, zrozumiałą komunikację, która jest w stanie pokonać wszelkie bariery kulturowe i językowe.



Podsumowanie
Współpraca z firmą Data Courage polegała początkowo na stworzeniu pełnego key visuala oraz identyfikacji wizualnej, którą obecnie uzupełniamy kontynuując relacje z naszym klientem. Od początku skupiliśmy się na prostocie i ponadczasowym designie, który wykorzystywany jest w coraz to nowszych realizacjach. Nasz key visual spotkał się z uznaniem Klienta oraz odbiorców z Polski i zagranicy.
Zakres prac
- Analiza wizerunkowa
- Key Visual KV
- Graficzny motyw przewodni marki
- Projekt logo
- Identyfikacja wizualna
- Kanały social media
- Oznakowanie zewnętrzne marki
- Zaprojektowanie systemy broszur
- Kalendarz biurkowy
- Karta biznesowa
- Zestaw wystawienniczy
- Księga identyfikacji wizualnej
- Rollupy wielkoformatowe
- Edycyjne szablony word
- Ulotki w formacie DL
- Broszura składa gate fold
- Projekt wizytówek oraz kart biznesowych
- Uporządkowany system identyfikacji wizualnej