Strategia komunikacji wizualnej marki
KEI – Kultura Edukacja Informatyka
Na zalecenie firmy KEI – Kultura Edukacja Informatyka, została przez nas opracowana strategia komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym wizerunku firmy, musieliśmy zawrzeć szeroki zakres działalności i zbudowanie komunikacji wizualnej marki jako szeroko pojętego stowarzyszenia.



Zadanie
Brak Strategii komunikacji wizualnej firmy to problem na który od dłuższego czasu zwracało uwagę wielu ludzi korzystających z usług stowarzyszenia KEI. Właściciele marki postanowili uporządkować swój wizerunek, zlecając nam stworzenie strategii komunikacji identyfikacji wizualnej firmy. Naszym zadaniem było zbudowanie świadomości marki oraz pokazanie 3 najistotniejszych grup tematycznych: kultury, edukacji i informatyki.

Pomysł
Aby osiągnąć zamierzone cele postawiliśmy na proste rozwiązania, minimalizm i maksymalną czytelność. Komunikacja jest kierowana przede wszystkim do trzech grup: kultury, edukacji i informatyki. Nowa strategia komunikacji wizualnej marki, powinna aktywizować społeczność lokalną. Wspierać rozwój i innowacyjność.

Komunikacja wizualna marki
W kwestii technologicznej postanowiliśmy zastosować nowoczesne rozwiązania. Zależało nam aby komunikacja wizualna firmy była przejrzysta i charakterystyczna. Zachowaliśmy wysoką estetykę, jednocześnie marka wyróżnia się dzięki charakterystycznemu motywowi, będącym przedłużeniem sygnetu z logo firmy KEI. Zastosowana kolorystyka świetnie łączy trzy główne grupy marki. Strategia komunikacji identyfikacji wizualnej marki jest dopracowana w każdym szczególe. Powstał szereg projektów poligraficznych, także będących naszym dziełem. W oparciu o strategię komunikacji wizualnej firmy stworzyliśmy także key visual marki.


Realizacja
Pracę rozpoczęliśmy od przeprowadzenia analizy aktualnej sytuacji marki i poznania jej od podstaw. Celem strategii komunikacji identyfikacji wizualnej firmy jest szerzenie edukacji artystycznej, informatycznej, społecznej, obywatelskiej i zawodowej. Pierwszym etapem było stworzenie logo firmy KEI. Każda kreacja rozpoczęła się od ołówka i kreatywnych pomysłów naszych grafików. Zdecydowaliśmy się na sygnecie opartym na inicjałach firmy, będącym łącznikiem trzech grup marki KEI – Kultura Edukacja Informatyka. Na potrzeby projektu stworzyliśmy indywidualną typografię. Literka K w sygnecie, składa się z trzech poziomych kresek, będących nawiązaniem zarówno do trzech grup działalności marki, jak i jej trzech założycieli.





Ukończonych projektów
Wykorzystanych technologii
Wydrukowanych projektów
Akcji reklamowych
Zakres realizacji
Opracowanie strategii komunikacji wizualnej firmy, projekt akcydensów firmy, projekt koperty DL, projekt papeterii, opracowanie księgi znaków, komunikacja wizualna firmy, projekt logotypu dla firmy informatycznej, projekt papieru firmowego, projekt papieru firmowego w wersji word, projekt wizytówek firmowych, stworzenie key visuala, oraz wiele innych…