Projekt identyfikacji graficznej
Nowoczesna poradnia wielospecjalistyczna
Projekt identyfikacji wizualnej dla marki
Sp. J. PPL NZOZ ATOMED

Klient
SP. J. ATOMED
Branża
Poradnia Wielospecjalistyczna
Czas realizacji
8 miesięcy
Rok realizacji
2019/2020
Zadanie
Dla Poradni Wielospecjalistycznej Atomed wykonaliśmy logo, opracowaliśmy projekt identyfikacji wizualnej marki wraz z wdrożeniem oraz zaprojektowaliśmy szereg materiałów reklamowych drukowanych. Powstało nowe logo oraz wiele elementów graficznych w ramach projektu identyfikacji wizualnej podnoszących prestiż marki naszego Klienta.
Czy poradnia wielospecjalistyczna potrzebuje marki?
Poradnia Wielospecjalistyczna Atomed reprezentuje środowisko medyczne, a targetem naszego Klienta są osoby oczekujące profesjonalnej opieki w chorobie, empatii i zrozumienia. Pierwszym etapem prac była analiza wizerunkowa, która nadała właściwy kierunek tworzenia nowego brandu oraz przedstawienia koncepcji projektu identyfikacji wizualnej.

Wyodrębnienie charakteru graficznego
Na etapie projektu koncepcyjnego identyfikacji wizualnej poznaliśmy oczekiwania Klienta. Po wstępnych rozmowach i spotkaniach, stworzyliśmy kilkadziesiąt unikalnych koncepcji logo wraz z zamysłem na projekt identyfikacji wizualnej. Następnie przeprowadziliśmy wewnętrzną selekcję, biorąc pod uwagę wstępne założenia.
Praca od podstaw – projekt identyfikacji
Nowe logo w dynamiczny i prosty sposób łączy inicjały marki. Kolorystyka projektu identyfikacji wizualnej oraz łagodny kształt logo odzwierciedlają ciepły, empatyczny charakter marki oraz unikalną pozycję na rynku.




Komunikacja z własnym brandem
W odpowiedzi na zapotrzebowanie marki na drukowane nośniki reklamowe używane w codziennej obsłudze Pacjentów takie jak: recepty, notesy, terminarzyki, teczki do przechowywania wyników badań, ulotki DL i wiele innych, wykonaliśmy projekty dla spójnej identyfikacji wizualnej, dzięki której marka jest rozpoznawalna.



Systemowo do ikon
Nowy projekt identyfikacji wizualnej oraz logo w dynamiczny i prosty sposób łączy inicjały marki. Kolorystyka projektu identyfikacji wizualnej oraz łagodny kształt logo odzwierciedlają ciepły, empatyczny charakter marki oraz unikalną pozycję na rynku.


Wizualny pattern
Postawiliśmy na czytelną, prostą typografię, która wyróżnia się charakterystycznym motywem kontrastu i barwy. Nadany pattern w zamyśle ma być detalem podkreślającym obrany przez grafika design projektu identyfikacji graficznej. Dzięki czytelnej infografiki znacznie poprawiliśmy komunikatywność marki z jej klientami.

Poradnia dbająca o markę
Dbałość o identyfikację wizualną podnoszącą świadomość marki pozwala wyróżnić się na tle konkurencji, której na rynku jest coraz więcej. Budowanie własnego brandu pozwala każdemu przedsiębiorcy stać się marką rozpoznawalną. W przypadku branży medycznej, każda recepta, terminarz, teczka, kartka z notesu w rękach Pacjenta stają się najlepszym nośnikiem reklamy.

Podsumowanie
Wykonanie pełnego projektu identyfikacji wizualnej zapoczątkowało stałą relację pomiędzy naszym zespołem a Klientem. Z przyjemnością uzupełniamy wszelkie potrzeby reklamowe Przychodni Atomed, dbając o właściwą komunikację i spójność projektu identyfikacji wizualnej dla nowo wprowadzanych usług do oferty Klienta, jak i stałych elementów brandowych.
Zakres prac
- Analiza wizerunkowa
- Projekt logo
- Projekt identyfikacji wizualnej firmy
- kanały social media
- Oznakowanie zewnętrzne marki
- Projekty materiałów poligraficznych
- Projekt notesu w formacie A5 i DL
- Projekt plakatu wielkoformatowego
- Projekt rollupu
- Projekt teczki ofertowej
- Projekt terminarza wizyt
- Druki reklamowe
- Stworzenie uporządkowanego systemu
- identyfikacji wizualnej