Projekt logo
Elegancja z tradycją
Projekt logo oraz stworzenie projektu strony internetowej
Chirurgia Plastyczna Dr Szychta

Klient
Chirurgia Plastyczna
Branża
Chirurgia plastyczna, chirurgia estetyczna
Czas realizacji
7 miesięcy
Rok realizacji
2019
Zadanie
Do naszych zadań należało przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej dla nowo powstającej marki należącej do światowej sławy profesora specjalizującego się w chirurgii plastycznej. Realizacja zadań wymagała od naszego zespołu znajomości nie tylko europejskich trendów, ale także tych dominujących za oceanem.
Sztuka tworzenia projektu logo
Projekt logo jest graficznym znakiem opisującym markę, a jednocześnie powinien komunikować branżę, w której ona działa. Przy opracowywaniu koncepcji projektu logo warto mieć też na uwadze osobowość targetu, z którym Klient będzie nawiązywać relacje w biznesie. W tym przypadku targetem naszego Klienta są głównie kobiety szukające pomocy w pozbywaniu się wszelkiego rodzaju defektów urody oraz kompleksów z nimi związanych.





Symboliczny projekt logo
Zamysł koncepcyjny oparliśmy na motywie i przesłaniu baśni “Brzydkie kaczątko”. Stworzony przez nas projekt logo jest swego rodzaju wymowną obietnicą. Symbolizuje przemianę, metamorfozę, jakiej można doświadczyć za pomocą chirurgii plastycznej. W linii sygnetu logo zawarliśmy kształt łabędzia oraz inicjału S od nazwiska Szychta. Postawiliśmy na kobiecą delikatność i lekkość formy, która jednocześnie nosi znamiona surowości, a w odbiorze staje się ciepła.








Doznanie piękna
Praca nad identyfikacją wizualną oraz projektem logo dla Chirurgii Plastycznej dr Szychta ukierunkowana była na umiłowanie piękna ludzkiego ciała oraz komunikację możliwości współczesnej medycyny w tym zakresie. Zarówno elementy graficzne, typografia jak i zastosowane obrazy miały od początku do końca być proste czyste i piękne.



Chirurgia Plastyczna online
W zamyśle portal o chirurgii plastycznej miał być witryną powszechnie przybliżającą Pacjenta do zabiegów z zakresu chirurgii plastycznej i kosmetologii. Nasz copywriter opracował treści dotyczące nie tylko zabiegów, ale także prezentację sylwetki profesora oraz w porozumieniu z archeologiem UJ w Krakowie przygotował obszerne treści dotyczące ciekawostek historii chirurgii plastycznej jeszcze z czasów starożytnych cywilizacji. Przygotowaliśmy projekt strony responsywnej, dopasowującej się do każdej wielkości monitora. Portal uzbrojony został także w system sklepowy i bloga. Strona powstała w kilku wersjach językowych, co pozwala na dotarcie do kobiet na całym świecie.


Podsumowanie
Współpraca z marką Chirurgia Plastyczna dr. Szychta była dla nas możliwością rozwoju, nie tylko branżowego, ale też poprzez poznanie szerokiego wachlarza zagadnień z nią związanych, zaczerpnęliśmy medycznej wiedzy o człowieku. Podczas pracy nad koncepcją identyfikacji wizualnej oraz projektu logo naszego Klienta zrodziła się lawina różnych pomysłów na stworzenie brandu dla branży medycznej, przez co jesteśmy pewni, że możemy obsłużyć unikalnymi projektami jeszcze kilka dużych klinik, szpitali i Poradni specjalistycznych.
Zakres prac
- Analiza wizerunkowa
- Projekt logo
- Identyfikacja wizualna
- Księga znaku
- Copywriting – stworzenie treści
- Prototyp strony internetowej
- Projekt koncepcyjny www
- Poligrafia reklamowa
- Wdrożenie