Rebranding oferta
Dynamiczny rebranding
Rebranding oferta dla marki
REVOFUND
Klient
Revofund Sp. z o.o.
Branża
Nowe technologie, inwestycje
Czas realizacji
4 miesiące
Rok realizacji
2019
Zadanie
Dla Klienta z sektora finansowania przedsiębiorstw – firmy Revofund przedstawiliśmy ofertę rebrandingu oraz wykonaliśmy projekty podnoszące jakość jej identyfikacji wizualnej. Od logo poprzez wszelkiego rodzaju materiały drukowane, oznaczenie wewnętrzne, oznakowanie floty, aż do elementów identyfikacji wizualnej dla komunikacji internetowej.
Platforma Revofund tworzona z inicjatywy doświadczonych przedsiębiorców – rebranding oferta
Z racji wieloletniego doświadczenia w procesach inwestycyjnych powstała platforma skierowana na potrzeby biznesu zarówno tego na starcie, jak i prężnie rozwijającego się. Oferta rebrandingu i wdrożenie dla tego Klienta wymagała od naszego zespołu wielopoziomowej analizy wizerunkowej przed rozpoczęciem projektowania.


Siła prostoty
Postawiliśmy na prosty, minimalistyczny rebranding tej identyfikacji wizualnej. Subtelne linie graficzne stanowią element identyfikacji marki, a jednocześnie nie zaburzają harmonii całego projektu, pozostawiając go przejrzystym i prostym.

Uporządkowany system wizualny – rebranding oferta
Zebraliśmy wszystkie detale identyfikacji marki naszego Klienta w taki sposób, by budować jego pozytywny wizerunek rozpoznawalny w branży. Wszystkie zaprojektowane elementy mają spójną koncepcję, co określa rebranding firmy Revofund.


Konsekwentnie, ale z życiem
Detale dla Klienta również przyjęły minimalistyczną formę. Konsekwentnie przygotowaliśmy przejrzysty projekt rebrandinfu dla każdego elementu identyfikacji wizualnej.
Wizualny pattern
Wybraliśmy charakterystyczny, subtelny wzór, który harmonizuje z prostotą całego rebrandingu oraz koncepcją tej identyfikacji wizualnej. Pozornie nie ma on znaczenia, ale jest symbolem. Pattern tego projektu przypomina poziomice na mapie i może symbolizować góry, które musi pokonać każdy przedsiębiorca przed osiągnięciem sukcesu, jakie zapewnia mu wsparcie naszego Klienta – firmy Revofund.


Minimalistyczne podejście
Wiele lat doświadczenia w oferowaniu rebrandingu i tworzeniu identyfikacji wizualnej daje nam pewność, że przerost formy nad treścią jest źle kojarzony w brandingu. Dlatego, jeśli charakter branży naszego Klienta nie wymaga nachalnej sztukaterii, zawsze proponujemy minimalistyczny design, który podkreślać będzie powagę marki, dla której realizujemy projekt.




Identyfikacja marki – rebranding oferta
Wizualny obraz marki Revofund, dzięki stworzonym przez nas projektom, zapada
w pamięć i pozostaje w świadomości odbiorcy na dłużej. Wizualny przekaz,
stworzony za pomocą koloru i subtelnych wzorów, pozwala się wyróżniać i kreuje
wizerunek marki, która w jasny sposób komunikuje się ze swoim targetem.



Podsumowanie
Postawiliśmy na przejrzystą komunikację wizualną naszego Klienta, nadając projektom spójną koncepcję. Projekt rebrandingu oraz gra mocnych kolorów z delikatną linią graficzną nadaje elegancji materiałom poligraficznym, oznakowaniu floty, czy wizerunkowi w internecie. Projekt został przyjęty bez zastrzeżeń, a relacje z naszym Klientem przerodziły się w długofalową współpracę, z której obie strony są bardzo zadowolone.
Zakres prac
- Analiza wizerunkowa
- Rebranding oferta
- Projekt logotypu
- Identyfikacja wizualna
- Przeprowadzenie rebrandingu
- Ilustracje
- Ikony
- Analiza UX
- Projekty materiałów poligraficznych
- Projekt koperty
- Wizytówki
- Projekt i wdrożenie stopki e-mail
- Wdrożenie