Tożsamość wizualna firmy
PAKA ARCHITEKCI
Dla marki Paka Architekci z Warszawy, opracowaliśmy strategię, a następnie wdrożyliśmy nową tożsamość wizualną firmy architektonicznej. Pracę rozpoczęliśmy od opracowania nowoczesnego logo, ukazującego ideę marki Paka Architekci. Powstała przemyślana tożsamość wizualna firmy z branży architektonicznej. Jednolita komunikacja oraz spójna identyfikacja wizualna buduje profesjonalny wizerunek klienta.




Idea
Wybór odpowiednich architektów inwestycji budowlanych to czas niezwykle istotny dla powodzenia przedsięwzięcia i ograniczenia kosztów na etapie budowy. Dlatego tworząc tożsamość wizualna dla firmy Paka, powstał profesjonalnym i poważny wizerunku marki. Siłą tożsamości wizualnej jest minimalizm, czysta i przejrzysta forma.


Tworzenie wysokiej jakości nowoczesnej architektury z dbałością o jakość i zadowolenie klientów.

Profesjonalizm
Naszym celem była tożsamość wizualna firmy będąca czytelnym odzwierciedleniem profesjonalizmu marki Paka. Dobór odpowiednich zdjęć, infografik i elementów przewodnich identyfikacji wizualnej mają minimalistyczną i przejrzystą formę. Prezentacja treści wzbogacone i infografiki, jest przemyślana tak, aby była czytelna i prosta w przyswajaniu także dla ludzi nie posiadających wiedzy architektonicznej.


Nasza koncepcja tożsamości wizualnej firmy
Postawiliśmy na mocny przekaz. Architektoniczny charakter tożsamości wizualnej firmy Paka Architekci oraz mocny i jasny komunikat świadczonych usług. Zależało nam aby firma stała się rozpoznawalna i kojarzona z profesjonalizmem. Dlatego wszystkie komunikaty marki Paka Architekci, musiały zostać przedstawione zrozumiale i wiarygodnie.





Technologie projektowania
Projekt prezentacji został zaprojektowany w technice responsive web design, dzięki czemu każdy projekt oraz inne elementy graficzne jak i tekstowe, zostaną dopasowane do odpowiedniej rozdzielczości.
Podsumowanie
Paka Architekci to zgrany zespół doświadczonych architektów posiadających niezbędne uprawnienia. Firma kładzie nacisk na nowe i jednocześnie pewne i sprawdzone technologie. Tożsamość wizualna firmy nawiązuje do jej wieloletniego doświadczenia. Firma architektoniczna potrzebowała stworzenia atrakcyjnej i nowoczesnej komunikacji. Problem rozwiązaliśmy począwszy od zaprojektowania prostego i technicznego loga, który wyznaczył drogę całej identyfikacji.

Ukończonych projektów
Wykorzystanych technologii
Wydrukowanych projektów
Akcje reklamowe
Zakres realizacji
Opracowanie strategii tożsamości wizualnej firmy, projekt logo z branży architektonicznej, stworzenie księgi znaku dla firmy, opracowanie i zaprojektowanie poligrafii, projekt papieru firmowego, stworzenie szablonu word papieru firmowego, faktura VAT exel – opracowanie szablonu, projekt ramek prezentujących projekty, projekt stopki e-mail, projekt wizytówek firmowych, druk wizytówek firmowych, oraz wiele innych…